Novinky
Má to smysl?
Význam letáků je všem jasný - stále fungují. Jaký je ale smysl kontrol doručování? Nejde jen o kontrolu splnění závazku operátora, není smyslem hledání chyb kvůli získání části vynaložených prostředků penalizací. Hlavní smysl kontrol bezesporu spočívá v měřitelně vyšší kvalitě doručení letáků, jejichž roznos není založen na pouhé důvěře, způsobený tím, že na kontrolované letáky je podvědomě či vědomě kladen všemi složkami operátora významně vyšší důraz. Tato vyšší kvalita přináší nejen konkurenční výhodu, ale zároveň i vyšší zisk v řádech převyšující náklady na pravidelné kontroly.
Inovujeme...
Přestože jsou naše služby zákazníky úspěšně a dlouhodobě využívány, chceme i letos přinést další inovace a ukázat, že naše pozice jedničky na trhu je oprávněná. Jaké to budou novinky? To se dozví především naši zadavatelé, kteří je mohou využít jako konkurenční výhodu i distributoři, kteří chtějí transparentně ukázat snahu o co nejlepší doručování.
Děkujeme REWE
Rádi bychom na tomto místě poděkovali společnostem BILLA ČR, BILLA SK i PENNY Market za důvěru, kterou do nás vložily, když si nás vybraly za partnera v rámci VŘ pro kontroly distribuce jejich letáků. Budeme se snažit jejich důvěru nezklamat a ukázat, že si ji zasloužíme.
PF 2019
Už více jak 10 let přejeme na tomto místě vše nejlepší do nového roku všem příznivcům, zadavatelům a potažmo všem lidem bez rozdílu. Letos bychom chtěli popřát i letákům, jejichž význam rozhodně neklesá, aby došly úspěšně do svého cíle - schránek zákazníků. Rádi jim v tom pomůžeme ze všech sil.
Prospea news 1
Pro naši síť v ČR i na Slovensku, která díky zájmu čítá už hodně přes 250 odborných spolupracovníků vydáváme 1. číslo našeho oběžníku Prospea news. Jeho úkolem je nejen další zlepšení komunikace, předávání nových informací a zvýšení odbornosti, ale i zintenzivnění zpětné vazby a získaní impulsů pro vývoj a inovace. Už první reakce ukazují, že jsme zvolili správnou cestu. Za vaše názory děkujeme.
Hrajeme 1. housle
S radostí i hrdostí oznamujeme, že i tento rok je naše společnost nejdůvěryhodnější a největší kontrolní agenturou na trhu. Ve výběrových řízeních jsme potvrdili více jak osmiletou spolupráci pro společnosti AHOLD i PENNY, p.k. Solvent i Sconto, rozšiřujeme spolupráci s dalšími významnými partnery z řad retailových řetězců a získali jsme i klienty nové. Za vaši důvěru děkujeme. Vaše Prospea.
V co věříme...
Od pradávna měli lidé tendenci spoléhat na pomoc shůry. My ale nejsme Římané, abychom obětovali např. Merkurovi či Vulturnovi, nejsme Keltové, abychom vzývali Taranise nebo Teutata, neklaníme se ani žádným jiným bohům a nechodíme do kostela. Jediné v co věříme, je naše práce oceněná zájmem a důvěrou klientů. Těmto přinášíme oběti v podobě plného nasazení, pilné práce a transparentnosti. Vyplácí se to. Vstupujeme do 9. roku existence a neustále se nám daří lineárně růst. Ačkoliv nelze vyloučit přízeň nebes, důvěra klientů je jednoznačně prokazatelná. Oslavte to s námi!
A znovu škola...
Na rozdíl od léta dneškem definitivně skončily prázdniny a začal další školní rok. Nejen pro děti a mládež, ale i pro nás. I my se stále učíme, stále získáváme nové zkušenosti, dobré i špatné, stále jsme zkoušeni z dovedností a znalostí. Jsme v "deváté třídě", tedy na nás čeká na jaře pomyslné rozhodnutí, kam budeme chtít směřovat dál. Stále je co se učit, a my se učit chceme. Chceme pokračovat a zůstat premianty…
Mír všem
Milá konkurence, někteří zástupci distributorů, milá Míšo… Při nutnosti udržení křehké rovnováhy našeho silně diverzifikovaného vesmíru chápeme, že nemá smysl tuto narušovat snahou o změnu vašich postojů, názorů a osobností. Tak jako je zbytečné čekat, až opadá všechno listí z dubu (myslím tím dub zimní), je zbytečné očekávat, že se změníte. Nestane se tak a to je dobře. Trh vás potřebuje k tomu, aby rozlišil, co je dobré, co špatné, kdo mluví pravdu a kdo jen lže. Plně přiznáváme nutnost vaší existenci a za vaše skutky upřímně děkujeme. I jin potřebuje jang. Mír vám všem.
Den otevřených dveří
Dne 7.5.2015 pořádá naše společnost Den otevřených dveří. Zájemcům, kteří se přihlásí prostřednictvím mailu, rádi ukážeme naše kanceláře, představíme jednotlivé činnosti, dáme nahlédnout do naší kuchyně, předvedeme on-line systém řídící všechny naše procesy, statistiky, dokážeme, v čem tkví naše výhody a rozdíly oproti jiným. U nás pracujeme s reálnými čísly, skutečně existujícími lidmi, u nás nejsou slova pouhými nažehlenými iluzemi a zbožným přáním. Oproti jiným máme co ukázat…
Veselé Velikonoce
Velikonoce jsou svátkem oslavující znovuzrození Ježíše Krista. Přestože ctíme tradice a přejeme všem, ať si svátky užijí dle svého přesvědčení, a co nejlépe, pro nás jsou důležité zejména podobenstvím. Leccos se změnilo, došlo na mnohá zásadní překvapení v dobrém i ve špatném slova smyslu. Vezmu-li v potaz biblický příběh, i u nás by se dalo mluvit o nepochopení, protivenství, nenávisti, pomluvách, atd. Jistě. Ale vše zlé je pro něco dobré. V minulosti i teď. Znovuzrození, počátek něčeho, co jsme dlouho odkládali, nový směr a nové věci. Příroda se probudila a s ní i my. Veselé Velikonoce a děkujeme.
Z pod pokličky
Co se vaří v naší kuchyni? Co nového naservírujeme trhu? Samé speciality určené pro gurmány. Koho tím myslíme? Především zadavatele, kteří mají enormní zájem o efektivitu svých letáků, protože chápou jejich význam. Zájem nejen o kontroly, ale o mnoho dalšího, čím mohou svým letákům a tím i své společnosti pomoci k lepším výsledkům, k úsporám, k odlišení od benevolence, s jakou jiní pouze podepisují objednávky, aniž by se zajímaly, kam, kolik a jak jsou jejich letáky doručovány. Trh o našich specialitách ví, někdo si je užívá, jiný věří pomluvám o jejich škodlivosti nebo zvěstem, že nám v kuchyni běhají krysy. Je to každého věc. V našem podniku nouzi o hosty nemáme…
2015
Přehoupli jsme se do dalšího roku v záplavě různých přání, především štěstí a zdraví a všeho nej… Jistě. Zdraví a štěstí jsou potřeba. O tom není sporu. Co ale popřát naší branži? Zadavatelům úspěšné doručení jejich letáků operátory a následnou odezvu v podobě zájmu zákazníků, operátorům konec nesmyslného podtrhávání cen navzájem, otočení trendu ve vývoji cen a zlepšení celkového vnímání náročnosti celého procesu doručování a významu neadresné distribuce. Pokud mají letáky fungovat, je potřeba vzájemná důvěra. A ta tu chybí…
O auditu
Počty schránek uváděných v distribučních plánech nejsou ani zdaleka přesné. Přestože je někde potřeba i více (kvůli nezapočítané nové zástavbě), v drtivé míře převládají nadhodnocené lokality, pro které se letáky tisknou zcela zbytečně - schránky pro jejich doručení nejsou… Jsou zadavatelé, kteří již pravdu znají, protože je jejich zájem a osvícenost dovedly k zadání auditu počtu schránek ve vybraných lokalitách, který jsme pro ně na jejich přání provedli. Teď už řeší spolu s operátory, jak co nejrychleji čísla upřesnit. A co ti ostatní? Ti jsou s prominutím dál za dojnou krávu…
Za každou cenu
Kdo si myslí, že ušetří, když nakoupí podezřele levnou službu, obvykle pohoří. Kam úspora spěje lze na vlastní oči vidět na kvalitě distribuce letáků. Ale to je problém zadavatelů a operátorů. Problém kontrolních agentur je v tom, že se některé méně úspěšné společnosti snaží podbízením cenou vetřít zadavatelům. Jejich zástupci přitom dobře vědí, že za nabízenou cenu nejsou schopni zajistit kvalitního kontrolora, supervizi a fungující systém, tzn. kvalitní kontrolu přesně mapující stav. Ale celý vtip je jinde. Jenže zatímco při nekvalitním roznosu se roznese alespoň část, nekvalitní kontrola je zcela zbytečná, protože nezjistí z reality vůbec nic…
Nejlepší dárek
Naše společnost vstoupila do 8. roku své existence. K oslavě 7. narozenin jsme dostali mj. od našich klientů ten nejlepší dárek - důvěru v nás a v naše služby. Zvítězili jsme v tendru u společnosti AHOLD, znovu jsme získali zakázku od společnosti IKEA, další řetězec nás vybral po hromadném testování různých firem jako partnera pro provádění průzkumů a optimalizací, stálí klienti odmítají podhozené nabídky od konkurence - věří kvalitě našich služeb, atd. Lze si pro naši společnost přát lepší dárek, než je spokojenost, důvěra a zájem? Jistě ne. Děkujeme vám!
Buďme realisté
Občas se stane, že zadavatel změní dodavatele služeb. Tak to bylo, je a bude. Realisticky a logicky uvažující jednatel firmy, která zakázku ztratí, by měl přemýšlet a zjišťovat, v čem zadavatele zklamal, kde udělal chybu, jak služby zdokonalit, aby se trend obrátil a jeho firma naopak klienty získávala. Pokud však logiku a smysl pro realitu postrádá, stane se, že se namísto toho zcela nesmyslně soustředí na pomluvy, stalkerské praktiky, stěžování si na všechny a na všechno. Zbytečně. Zadavatelé ocení transparentnost a snahu o kvalitní služby, ne fňukání a lži.
Za jeden provaz...
Ať už je sortiment řetězců využívajících letáky jako marketingový nástroj jakýkoliv, problémy s letáky mají všichni bez rozdílu stejné. Někteří je neřeší, jiní je řeší po svém a pouze za sebe, ti nejosvícenější pochopili výhody společného postupu. Proč se společně nepodělit o zkušenosti spjaté s doručováním letáků? Proč společně nedebatovat nad jeho efektivitou a způsoby, jak jí nejlépe docílit? Těší nás společný zájem našich klientů, kteří tuto možnost chápou a využívají ji pro prospěch svých společností. Více hlav více ví, více dat více ukáže, společné táhnutí za jeden provaz pohne věcí rychleji kupředu…
Někde je chyba
Ačkoliv bydlím uprostřed nejlidnatějšího sídliště v Praze, které spadá do x distribučních plánů různých řetězců, do našeho vchodu nedostávám už měsíce leták žádné společnosti. Ne, nejedná se o nedostupný vchod (pojišťovací agenti i návštěvy se do domu bez problému dostanou), ale zřejmě je něco špatně. Dříve jsem zástupce jednotlivých distribučních společností zdvořile upozorňoval, dnes ale krčím rameny. Alespoň mám zasloužený pocit, že jsme skutečně potřeba…
1. seminář Prospea
V úterý 28.1.2014 se uskutečnil 1. odborný seminář Prospea, kterého se zúčastnili zástupci 15 velkých společností patřících mezi přední zadavatele neadresné distribuce. Téma semináře je aktuální pro všechny, o čemž svědčila zajímavá a plodná diskuse. Nezáleží na tom, jaký sortiment daná společnost nabízí, nejde ani o případné konkurenční postavení. Přínos vzešlý ze semináře a následné diskuse může pomoci všem. Zadavatelům, operátorům, a především samotným zákazníkům, kterým mají být letáky v pořádku doručeny...